söndag den 29:e april 2012

Summering av min lediga helg!
I fredags kom det lite folk till mig och firade min födelsedag. Tårtan som jag och Johanna gjorde uppskattades väldigt mycket. =)
Lördagen börjades med en promenad till Ikea med Kimm, Dennis och Julia medans Johanna hade tvättis.
Sen va de bara hem och fixa allt inför kvällen. Och jag hade det riktigt trevligt med bowling och en lugn utgång.
Tack alla inblandade! =)
Idag gick jag och Kimm till tornby igen och kon hem med ett par inlines som också blev invigda under kvällen.
De va sjukt kul och nu är ja riktigt taggad att fortsätta! =D
Jag och Kimm lyxade till det med grillning och pasta sallad och ja kan fan inte beskriva hur sjukt gott de va alltså!
I morgon ska de städas de sista i förra lägenheten sen får ja se vad som händer på kvällen. Jobbar på tisdagen så de blir riktigt lugnt iaf. =)
Måste träffa Sara och Edvin snart så Edvin kan få sina kläder ja köpt till honom. Tant Elin vill mysa lite också med sin favorit kille =D
Morsan kan vi skicka hem igen ;-)
Hoppas alla får en bra Valborg i morgon.
Klockan är ju faktiskt efter 12 nu så jag ska också säga ett stort grattis till
Daniel som fyller 1 år idag (i morgon, måndag)! Du är en stor kille nu och idag har du döpts. Syd att ja inte va med men ska se till att träffa dig och din mor så snart som möjligt. =)
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Lina

Å ska hälsa honom direkt när jag kommer hem. :) nu sitter jag i ryd å ska hjälpa Anna att flytta. :) sen blir vi nog kvar ett tag så allt kommer in i rätt rum. :)

Vi ses snart hoppas jag. Puss

2012-05-01 @ 14:10:13
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0