söndag den 1:a April 2012

Sådär ja. Första april idag och fem dagar till min födelsedag =)
Igår hade jag en sju helvetes fantastiskt rolig kväll med brudarna.
Tack ännu en gång ladies! <3
Får se hur bilderna ser ut från kvällen igår som kommer ut inom kort =P
Sov ganska länge idag, gick upp vid 12.30 men de va för jävla gödda =)
va länge sen ja sov så länge.
Ja å Kimm drog till ikano en snabbis sen hälsade vi på Johanna, Dennis och Julia och lämnade/hämtade lite grejer sen åkte vi hem och käkade till filmen Tintin som faktiskt va bra =) Rekomenderar den =)
Nu är Kimm iväg och spelar bandy och jag passar på att chilla i soffan till massa zappande på tv:n =P
har haft ledig helg, är ledig i morgon också, får se vad som hittas på för sköj, skulle behöva tvätta men nä =P
Min blogg, min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0