Onsdag den 18:e April 2012

Projektet i lägenheten är i full gång och jag kan inte beskriva hur nöjd jag faktiskt är och kommer bli!
Idag blev fond väggen färdig och ett varv i sovakovet gjort.
I morgon läggs det ett till lager sen ska de bara torka och på fredag börjas det med möbler =D sen blir det massa plock och fix i helgen efter ja jobbat. =)
Sen kan sommaren börja med massa skoj =)
Nu väntar ja på min karl som kommer om en stund och då blire att åka och hämta lite grejer sen handla och sen laga mat för de skriker min mage efter just nu =D
Ha en bra kväll alla och ett STORT tack till Jimmie som vart super snäll och hjälpt mig. =) TACK TACK TACK!!
Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ju jättebra! :)

2012-04-18 @ 21:23:52
Postat av: Lina

Jag gillar den där tapeten blev förälskad i den när Ronja fick den i hennes rum. Å så nu du. Mm me like. ;) hehe. Riktigt snyggt.

2012-04-22 @ 12:39:00
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0