Måndag den 9:e April 2012

Okej, nu är jag trött på det här.
Är inte jag någon vän som betyder något för dig så behöver du inte låtsas heller.
Du/ni är inte tvingade till att vara min vän jag har bättre vänner än så som inte låtsas tycka om mig för den jag är.
kontakten går inte bara åt ett hål och det är inte bara enas uppgift att höra av sig.
Jag är trött på att behöva känna att så fort man skriver nått eller hör av sig så önskar man att man aldrig gjorde det! Man ska inte känna så till sina RIKTIGA vänner. Därför tänker ja värdesätta mina vänner som är värda min tid!
Så därför säger ja....
ÄR INTE JAG DIN VÄN SÅÅ LÅTSAS INTE HELLER UTAN RADERA MIG SÅ SLIPPER VI ALLA PROBLEM!
MIN BLOGG, MIN SKRIFT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: EmmaBritta

Förstår di gumman! Önskar ja bara kunne bli bättre på o höra av mi :( Men ja vet att när ja hör av mi så ä dä som om vi alltid varit grannar vi vet vart vi har varandra. <3 Saknar o älskar di vännen! <3

2012-04-15 @ 11:32:33
URL: http://emmabrittarockin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0