Lördag den 7:e april 2012

Har jobb helg i helgen och idag va de påsk tallrik. Trodde de skulle bli skit stressigt så fick godkänt av chefen att börja en timme tidigare och den timmen behövdes för att hinna fixa med allt innan lunch. Så nu rullar de på som vanligt igen på jobbet. =)
Efter ja jobbat åkte ja hem och sålde min soffa så åker ja å brysh och hämtar en annan i morgon som blir mycket bättre. =)
Efter de har ja bara legat på soffan hos Kimm typ. Har renbäddat sängen och duschat också annars har de inte blivit många knop gjorda idag.
Har känt mig så trött på senaste tiden och ja har ont i kroppen.
Inget kul alls att va sån alltså.
Hoppas de går över snart.
På tisdag är det 1 vecka kvar tills jag får nycklarna till lägenheten och tapetseringen kan börja. Bäste Jimmie ska hjälpa mig. Tack för det! =)
Nä nu blir det en cigg sen invänta Kimm som snart kommer sen blir det sängen.
Hoppas alla haft en bra påsk =)
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0