Tisdag den 21:e September 2011

Helgen gick fort tror jag. Det kändes så iaf. Sabon var ju i Falkenberg så jag var ensam hemma.
Fredagen bjöds på besök av Lina, klint och Daniel, jag bjöd på middag och dom spenderade natten hos mig =)
var mycket trevligt faktiskt. =)
Lördagen var det middag hos päronen med familj och släkt. Också rackarns trevligt =)
Söndagen kom min sambo hem och med en onepiec till mig. TACK SÅ MYCKET! <3
Måndagen började vi göra iordning i "gästrummet" till en walk in closet till mig och jag bara älskar den!
Men den är inte färdig än, men förhoppningsvis till helgen =D
Och för att jag skulle få göra den för min sambo så ville hon ha tillgång till mina kläder. Sure =D
Helgen som kommer så får jag fin besök från Stockholm, då min älskade Emma kommer hem till mig och hennes underabra karl Fekke =D Kommer bli SÅ underbart att få spendera helgen med dom =) <3
Du får mig att le och känna mig lycklig!

Peace Out! Elin*
LOVE YOU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0