Tisdag 27:e September 2011

När jag loggade in så visste jag precis vad jag skulle blogga om men nu försvann det. =P Igår var jag iaf på ikano med Sara och Edvin<3 Va riktigt länge sen som ja träffa dom så de va skojigt. =) I helgen har Emma och Fekke varit hos mig medans sambon vart "hemma". =) Saknar min Emma jätte mycket och tycket de är jätte tråkigt att hon bor i Stockholm men är riktigt glad för hennes skull att hon har fått fast där uppe. =) <3 Ska åka till dom en helg snart och hälsa på tänkte jag. =) Annars rullar det mesta på som vanligt tror jag. =) Gör inga förhastade saker här inte. =) Du och jag... Vi glider... Jag gillar det inte... Vart är du?... Vart är jag?... Är det meningen att de ska vara såhär?... Jag tycker inte om situationen som den är nu... Kan jag göra något?... Vad vill du?... Jag försöker men jag räcker inte till för dig... Har du ditt nu?... Peace Out!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men Elin, jag är ju här! Här hemma! Här finns jag! Vi glider inte alls iväg.



Hehe. Skojar lite. Men erkänn att jag fick dig att le lite ;)

2011-09-28 @ 19:46:36
Postat av: EmmaBritta

Jadu nu ä dä snart dags att komma upp till kära oss :D MISS Y MISS Y<3<3<3<3<3

2011-10-22 @ 17:53:37
URL: http://t

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0