Söndag den 4:e September 2011

Kom hem från Falkenberg vid 16 tiden, var bara att sätta igång med maten direkt för båda va svin hungriga.
Jag gjorde ihop en gratäng med skinka och ost i, tilldet blev det fläskfile och riven gurka.
Det uppskattades av både mig och Anna, vi åt som gamar haha =P
Är nog den godaste gratängen jag gjort hittills iaf =D
Sen fick vi besök en snabbis av fina Neta som stannade på en kopp te =)
Efter att hon gått så hoppade jag in i en dusch sen satte ja på mig ansiks mask sen glodde ja och Anna på idol 2011. Va helt okej faktiskt =)
I morgon ska det ringas en del samtal och fixa en del grejer så man kan komma på banan igen.
På torsdag är det Ulrika marken, vilka drar dit?
Just de, jag och Anna va duktiga och tonade rutorna på bilen, plus en sån där toning på fram rutan. Blev riktigt bra faktiskt för att vara 1-2:a gången =D Fixade även Malins bil =)
Vart inte lika varmt i bilen för varken oss eller Tira. Skönt =)

Peace Out!    Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0