Lördag den 3:e September 2011

I morgon åker vi hem från Falkenberg efter att ha vart här i 4 dagar. Har vart skönt att komma bort lite men hemma alltid bäst. I veckan som kommer är det mycket som ska göras men inget jag kan dela med mig av tyvärr. Vi får även med oss tillökning hem i morgon. Ska bli skoj. =) De är mycket som går runt i mitt huvud just nu som jag måste ordna. Känns lite som smått kaos där inne. Väldigt mycket tankar och funderingar som ska redas ut. Känner mig själv så pass väl att även om jag inte vill det så måste jag för att kunna må bra igen. De tar så mycket energi från mig så ibland vet jag liksom inte hur jag ska hantera vissa saker. Men jag vill bara kunna släppa den stora säcken med tegelsten från mina axlar så jag kan få ta stora djupa andetag och känna mig "fri". Peace Out! Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0