Fredag den 9:e September 2011

Jag förstår inte riktigt hur det går ihop sig i ditt huvud. Ibland funderar jag hur du står ut med dig själv.
Du verkar heller inte veta att det inte går att bete sig hur som hest heller, men i din lilla värld så kanske allt är acceptabelt. Eller? Och du är rädd för vad folk ska säga därför väljer du att inte berätta för du vet att det du gör är FEL! När ska du växa upp och fatta att det inte funkar att hålla på som du gör?
Jag är glad att jag inte har nått att göra med dig längre för då hade ja fan gått i taket alltså.

En sjukdom är inget man beställer. Det är inget du själv väljer att ha.
Men du hade ditt val, du stod mellan att göra det eller inte.
Du valde att göra det och nu tror du att du är sjuk. Att det du håller/hållt på med är en sjukdom.
Det är ju fan vansinne. Och hur du kan få dig att intala dig själv att det är så är ju ännu mer vansinne.


Min blogg, min skrift.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Elin!! Håller med dig till 100000% och det vet du. Som sagt, en sjukdom är ingenting man väljer och allt som inte har med sjukdomar att göra sker av egna val!

2011-09-09 @ 19:13:03
Postat av: Sara

Elin jag håller med dig till tusen! Men lägg energin på något som är värt det och du är värd så mkt bättre! Lägg din energi på folk som faktiskt betyder någonting för dig.. Älskar dig <3

2011-09-09 @ 20:04:05
URL: http://onelife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0