Söndag den 9:e Oktober 2011

Ja då var vi inne i Oktober då.
Snart är det vinter och snart jul. =)
Vill att det ska bli lite kyligt faktiskt för ja vill använda min vinter jacka. =)
Tycker de är mysigt när första snön kommer också om det snöar massor och det lägger sig på backen. =)
Jag och sambon ska ner till Ullared i November och handla julklappar. =)
Hatar att vara ute sent med att handla allt. Men när jag väl köpt alla klappar och slagit in dom så kan jag knappt hålla mig med att ge ut dom. =P
Ullared är nog bästa stället att köpa julklappar på alltså. Tycket jag.
Och då gör det faktiskt inte så mkt om
Det är massa folk där. =)
Så de är nått jag ser fram emot. =)
Vart visst ett inlägg om jul osv. =P
Nu chillas det efter att ha jobbat helgen och 2 dagar till med jobb innan ja är ledig i en dag sen jobba 2 sen ledig 4. =) Love Working<3

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0