Söndag den 30:e Oktober 2011

Fredagen var riktigt rolig. Började med fest hos Sara och Chribbe sen vidare till Motala parken. Där va det drag på det och jag Sara dansade galet. =)
Lyckad kväll. Tack alla inblandade. =)
Lördagen blev lugn och skön. Va SÅ trött så blev tidigt i säng. =)
I morgon fyller min kära pappa år.
Så blir att åka och leta present tidigt i morgon sen vänta på att far och mor kommer hem från kryssningen som dom är på. =) Sen ska det hinnas med en sväng till Vikingstad och säga ha den äran till Lina som fyller på tisdag också. =) Sen jobb tis och ons ledig tors och fre jobba lör sön och mån. =)
Hejjah Elin! =D

Min Blogg Min Skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0