Söndag den 16:e Oktober 2011

Njutit av ledig helg och är ledig 2 dagar till. Känns skönt men komemr nog börja klättra på väggarna i morgon =P
Är så insatt på att arbeta hela tiden så tycker inte om att va ledig för många dagar i rad egentiligen men de får gå =)
Har haft besök från Falkenberg i helgen, mycket trevligt må ja säga =) Hade svängarna förbi Vikingstad igår också till Lina, Klint och Daniel. Mycket mysigt =)
Ska dra med mig sambon till Vinhandlarn på tisdag tänkte ja, har aldrig vart där faktiskt så får la se vad dom har för skoj. =) Hörde någon sa att det fanns billiga limpor där också.
Får se vad veckan erbjuder mer än arbete och chill =) Ska köpa lite presenter i veckan också, se om Sambon vill hänga på, på lite äventyr =)
I morgon kommer min kära storebror (den minsta av dom) och hans tös, länge sen ja träffade honom =D
Min blogg Min skrift!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga vem denna person är du är så arg på

2011-10-19 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0