Onsdag den 26:e Oktober 2011

Började dagen med att följa med sambon och lämna Tira hos vetrinären för operation.
Va där vid halv 9, sen åkte vi till Vikingstad och hämtade Lina och Daniel, sen åkte vi till Rusta, ÖoB, Maxi och klippet. Sen tillbaka till Vikingstad, lunchade sen åkte vi hemåt.
Nu städas det sen blire en dusch i väntan på att få hämta hem Tira =)
Igår var jag med Johanna och Julia på stan några timmar.<3 Fick med mig 2 par skor och 2 linnen hem. =)
Bild på skorna kommer. =) AS NÖJD!
Kvällen blir lugn. I morgon är det jobb som gäller sen shopping med Sara inför partyt på fredag.<3 TAGGA! =D
Nu ska jag fortsätta med städningen =)
Min blogg, Min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0