Onsdag den 19:e Oktober 2011

Att vara ledig i 4 dagar är inte riktigt min grej känner jag. I måndags började jag klättra på väggarna lite smått och igår hade jag lite för mkt energi i mellan åt. =P Så de va skönt att åka till jobbet idag. Har en slapp vecka på jobbet men jobbar i helgen och då är det full fart! =D
Ibland undrar jag hur en människa kan få mig SÅ arg. Jag vill inte ha nått med dig att göra och det har jag inte heller.
Men så fort jag tänker på dig så blir jag så frustrerad och jag känner hur det rinner över. Du är patetisk.
Och att du VET att de du gör är fel gör mig galen! Är din ena halva av huvudet avstängt eller? Jag vet att du läser min blogg, hoppas att du fattar nån jävla gång att hela du är falsk! Om du bara kunde bete dig. Och hur du kan säga och göra vissa saker visar bara att du kommer aldrig kunna nå upp till min nivå.

Min blogg, Min skrift!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentaren blev på fel inlägg. Den skulle vara här såklart.

2011-10-19 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0