Tisdag den 29:e November 2011

Idag har jag jobbat, va inte så sugen påt när ja gick upp i morse men när dagen va slut så kände jag mig nöjd. =)
Blev hämtad av sambon då vi åkte till ÖB och handlade lite sen till Ikea och käkade mat GOTT SOM FAAN! =D Handlade lite där också sen hem och slog in lite mer julklappar sen tog vi bussen till stan och mötte upp Lina som skulle till tandläkaren så vi passade Daniel så länge. Söt unge de där alltså. =) Sen åkte vi hem och fikats och snackade massa och jag slog in lite fler julklappar. Och nu är jag näst intill färdig. Kommer nog behöva köpa nån mer tror jag. Känns bra som fan. Känner mig jävligt snäll i år mot mina nära och kära. =D
I morgon blire jobb 8-16.00 sen ledig på torsdag sen jobbar jag fredag-måndag. =)
Nahe, de va la allt för denna gång tror jag. Just de, bäste Sara klickade hem Löshår till mig idag med! Kommer bli mycket bra och ni ska få se före och efter bild när det blir läge. =D

Min blogg, Min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0