Söndag den 20:e November 2011

Efter mycket slit så går det nu väldigt mycket bättre på arbetet. Bara lite små grejer som ska fixas så kan jag slappna av sen. =) Har jobbat nu fredag-söndag. Och kör måndag, tisdag också sen ledig en dag. Skönt. =) Ska se när mötet blir av med chefen också.
Brände mig som fan på en kastrull idag. Fick ett snyggt litet märke. =P Och när jag kom i morse så hängde det en fin lapp på dörren som gjorde min dag! Mycket mer än så behövs inte för att jag ska komma igång. Har bästa kollegorna! Fick även höra igår att dom aldrig misstrott mig och att ingen kan ersätta de jag gör på jobbet. De värmer förbannat mycket hos mig!
Nu ska jag hem, dra med mig mor och köpa hårfärg sen träffa Neta som var 100 år sen känns det som sen eventuellt en fika med Johanna och Dennis. =) Love My friends<3

Min blogg, Min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0