Söndag den 13:e November 2011

Söndag idag och jag är sjuk.
Jag har feber, hosta och täppt i näsan.
En rejäl förkylning. Fy fan hatart.
De värsta är också när man ska sova och är täppt för jag andas genom näsan men ja kan ju inte de nu så därför blir de öken i munnen och vaknar flera gånger för att ja måste upp och dricka och fräsa näsan. Nä fy fan!
Va iaf på Ullared igår med Sara Anna Lina och Elin. Och Edvin och Daniel förstårs. =) Såg fram emot det men fy fan va folk de va. Jag blev idiot så det blev inte så långvarigt där nere.
Nästa gång jag åker ner så ska jag åka mitt i veckan. Mycket bättre. fick med mig lite julklappar osv men glömde ju massor. Nu har jag en ganska jobbig arbetsvecka framför mig. Ska verkligen försöka göra mitt bästa och hoppas på att kroppen inte säger ifrån. Är ju inte så jävla roligt att jobba när man mår såhär men jag ger mig inte i första taget! Nu ska jag chilla lite sen blir det nog en fika hos päronen.

Min blogg, Min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0