Onsdag den 2:e November 2011

Redan inne i November och jag längtar nu faktiskt till snö och vinter. Vill se allt julpynt som kommer upp över allt i stan. =) Nästa vecka blir det förmodligen Ullared och det gillas! Jag och sambon åker dit. =) Då blire julklapps handling =D
Har fått mer timmar på jobbet, mycket bra. =D Köpte 7:e säsongen av Greys Anatomy igår på dvd så nu ska jag nörda några dagar. =D Love It<3
Nä nu är jag snart framme och ska arbeta av denna dag. =)
Grattis till min älskade pappa som fyllde i måndags <3 Och till min kära vän Lina Marketeg som fyllde år igår <3
Lägger även in en bild på 3 av 4 ny inköpta skor!

Min Blogg, Min Skrift!


Kommentarer
Postat av: Lina

Å Ullared blir de på lördag för min del. ;) hihi. Tack så mkt hjärtat. :)

2011-11-02 @ 13:50:11
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0