Onsdag den 23:e November 2011

Igår blev det grillning och potatisgratäng med Kimm, Sara, Chribbe och Svärdis ute på landet =)
Va riktigt trevligt faktiskt och gott som satan. Lite grillad fläskfille såhär i kylan om kvällarna =)
Ledig idag från jobbet och skönt som fan var det. Sov nog kanske lite för länge men de va skönigt =)
Har ledig helg i helgen. På lördag ska jag till Ikano kanske med Sara och Edvin och söndag är det middag ute hos farmor och farfar. =)
Ska åka och titta på brors nya bil senare som  han köpte igår, har sett bild på den och den är riktigt nice =)
Skulle ha träffat Johanna och Julia idag men det blev inställt. Hoppas vi ses snart <3
Nu ska jag städa lite.
Min blogg, Min skrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0