Måndag den 28:e November 2011

Vart på ikanohuset och ikea idag och handlat NÄSTAN alla julklappar. Har inte mycket kvar nu och det är riktigt skönt för jag vägrar vara ute sista dagarna. Då tänker ja nog inte ens visa mig ute alltså. 
Fick hjälp av sambon hemma och slå in alla julklappar så de också är färdigt =)
Gick förbi Expert också sen inne på ikea köpte jag lite tavelramar så nu har vi ramat in alla barn plus lite till och ställt upp hemma också =) Mycket fint =D 
I morgon är det jobb som gäller efter att ha vart ledig i 3 dagar. Ska bli skönt å jobba lite sen jobbar jag helgen som kommer också =) GO ELIN!  Har ju bästa människorna som jobbar samma helg som jag så akn ju inte bli bättre. =)
Ska snart börja skala potatis för snart kommer Kimm och då ska vi gå en promenad sen hem och laga Hasselbackspotatis med bultkött och grönpepparsås! SÅ JÄVLA GOTTIGT! Love It!
Saknar min Johanna lite faktiskt, skulle vilja träffa henne och prata med henne känner jag! Hoppas vi kan ses snart!<3 De är så lätt och prata med henne och hon förstår mig verkligen även om det inte handlar om nått speciellt. 
Love You Girl! <3 
Nu blire potatisskalning!
Min blogg, Min skrift!

Gammal bild men fulla å glada! =P <3

Kommentarer
Postat av: EmmaBritta

<3<3<3

2011-12-11 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0