Måndag den 14:e November 2011

Jag trodde verkligen inte att kroppen kunde ta så mycket stryk när man är sjuk och arbetar. Jag fick panik, tappade andan och visste inte vart jag skulle ta vägen. Har haft en sån jävla jobbig natt och vill aldrig uppleva det igen. Hade inte du legat brevid mig så vet jag inte vad jag hade gjort. Du är bäst! Min kropp sa ifrån efter idag så nu ska jag vila upp mig och va hemma och sova tills jag är frisk.
Det är skit jobbigt att må såhär verkligen piss!
Nu ska jag göra ett ärende sen tänker jag inte gå många meter.

Min blogg, min skrift!


Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag förbjuder dig att göra någonting påredten av dagen och några dagar framåt. Du måste lyssna på vad kroppen säger! Du är otroligt värdefull var därför rädd om dig och ta hand om dig <3

2011-11-14 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0