Fredag den 25:e November 2011

Fredag och påväg till jobbet. Bara idag sen är jag ledig i 3 dagar. Ska bli riktigt skönt faktiskt. I morgon blir det sova ut fast inte så länge för jag och Kimm ska till Tornby och ikano. =) På söndag blire middag hos farmor och farfar med vinterljus promenad på kvällen. =)
Träffade bäste Mia igår, var evigheter sen och det märktes för vi pratade nästan i mun på varann. Hehe. =) Men de va mycket trevligt faktiskt. <3
Idag efter jobbet blire att åka hem och jul pynta lägenheten med sambon.
Samt baka tårta till Tira som fyller år idag och en tårta till oss andra. =)
Ha en bra fredag alla och en bra helg!

Min blogg, Min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0