Torsdag den 5:e Maj 2011

Idag var jag själv på jobbet och det gick hur bra som helst. Jag var färdig i god tid och allt var kanoners =)
Dagen började hur bra som helst men nu är det bara skit ut av allt istället.
Jag har flyttat upp teorin och uppkörning av olika anledningar.
Skulle skrivit på onsdag och kört upp på torsdag men det blir längre framåt.
Känner mig upprörd och besviken, men jag hoppas det blir bra snart.
Ska slänga mig i sängen och se på filmen trassel snart och försöka få bort min huvudvärk jag fått under dagen.
Blev låg i blodsockret förut på jobbet också. Där var jag själv, men det gick bra =) Jag lever ju iaf =)

Innan jag slänger mig i sängen ska jag lyssna lite på Ted Gärdestad och känna saknad efter dig!
Hoppet dör sist, jag väntar och ser våra minnen fortfarande som levande!
Miss You!

PUSS ELIN*


Gammal bild! =P

Kommentarer
Postat av: sundarii

HA! Är det DÄRFÖR jag haft ont i huvudet? Pga dig?! Jävla Elin.... ;)



Söt bild :)

2011-05-05 @ 23:21:41
Postat av: Elin

Ja måste ju dela med mig ;)

2011-05-06 @ 14:23:57
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0