Tisdag den 31:e Juni 2011

I morse skrev jag på lägenhetskontraktet och det känns verkligen hur bra som helst =)
Så idag ahr vi varit och handlat massa grejer till lägenheten. Skönt att vi inte behöver tänka på så mycket för vi har typ all redan =) Vi är bara ute efter ett kökbord och en soffa som är prio 1 just nu! =) 
Hör gärna av er om ni har eller vet någon som har en svart hörnsoffa eller svart divan soffa till salu för ett rimligt pris =)
I morgon fyller min kära bror 24 år så ska åka och gratta honom efter att jag arbetat sen på torsdag blir det att åka och hämta säng =) Sen är det bara att börja packa typ =P 

Får skjuta upp körkortet ytterligare typ 1-2 månader för det finns inga pengar till det för tillfället sen kommer dom ha sommarstängt så det får bli i Augusti typ. Men det gör mig inte så mycket, lite tråkigt bara.
Inte så mycket att göra åt. Tur att jag har något som kan glädja mig iaf =) 
Igår var jag på stan med Johanna och Julia<3 Hade det mycket mycket trevligt =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: Anna

Snart flyttar vi!!!!!! Helt jävla sjukt! <3

2011-05-31 @ 22:47:46
Postat av: Elin

Hihi! =D <3

2011-05-31 @ 23:17:31
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vart ska ni flytta? : ) <3

2011-06-04 @ 20:50:05
URL: http://mammatillex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0