Måndag den 30:e Maj 2011

Ja då var helgen över och den har varit riktigt bra! =)
I fredags kom Emma till mig och va hos mig över helgen<3
I lördags åkte jag och arbetade några timmar och sen på kvällen blev det vårfest på Streetpack.
Hade grymt jävla roligt och det förklarar nog tiden när ja va hemma. 05.15 =)
Söndagen blev mycket lugn som avslutades med Big Brother hemma hos Lina, Klint och Daniel =)

Den första Juli blir jag sambo med Anna =) Ser fram emot det jätte mycket och detta blir hur bra som helst.
Lägenheten är super fin och vi kommer trivas som fan =)

Nästa vecka börjar jag på Restaurangen förhoppningsvis där i mellan ska jag hinna plugga, jobba och rensa/packa.

Tycker synd om dig som inte vågar komma till mig personligen utan att du ska vara så jävla feg.
Har du inget vettigt att säga så öppna inte käften över huvud taget då.



Puss Elin!*



Kommentarer
Postat av: sundarii

Supergrattis till lyan. Och det är ju oxå din premiär som flyttfågel från den trygga hemmet! :D Hur KÄNNS det? Härligt härligt.



Det är bara att hojta till så finns jag som en hjälpande hand vid inflytt :)

2011-05-31 @ 10:30:15
Postat av: Elin

Tack så jätte mycket =) Det känns as bra verkligen =)

Du får mer än gärna hjälpa till om du vill det =)

2011-05-31 @ 22:02:29
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0