Måndag den 2:e Maj 2011

Sådär ja. Nu börjar jag komma in i jobbet och jag börjar trivas faktiskt =)
Va ett tag sen man hade på sig sånna där snugga kökskläder =P Typ en sådär 4 år sen haha =P
Men det funkar jätte bra =) Nu är det bara det andra jobbet som ska komma igång sen rullar pengarna in som dom ska =D Jag vill ha egen lägenhet nu känner jag.
Fick precis veta att jag ska på mitt första bröllop i sommar! Hur kul är inte det?
Jag har aldrig varit på bröllop så detta ser jag fram emot hur mycket som helst!!! =D
Nu ska jag äta, ta en dsuch sen plugga =) Jobba i morgon ledig på onsdag =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, vem ska gifta sig? Du kanske? :D

2011-05-02 @ 23:52:53
Postat av: Elin

Haha om de vore så väl att jag skulle gifta mig =P

De skulle va nått att hänga granen ;)

2011-05-03 @ 23:44:17
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Nä vad taskig du är mot dig! Jag lovar, även om jag blir 99 år gammal så kommer jag få se ditt bröllopskort i tidningen och tänka "Åh milda matilda, Elin har gått och gift sig! Åh vad roligt!" (gamla tanter svär ju inte) ;)

2011-05-06 @ 12:27:20
Postat av: Elin

Om jag gifter mig så ska jag lova att du får komma och se det live istälelt för i tidningen =)

2011-05-06 @ 17:55:18
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0