Måndag den 16:e Maj 2011

Nu har jag jobbat fredag, lördag och söndag. Även idag sen jobbar ja i morgon också.
Tog mig några cider både fredag och lördag, mumma det =) Men på fredag blir det Haddirajjan påt =)
Då är det dansbandsfesten på Cupolen och Black jack, Streeplers och Casanovas spelar =)
Och så en liten förfest på det =), kan ju inte bli bättre. =D
Längtar som fan till helgen men ska jobba först lite granna =)
Sitter och kollar runt lite efter en klänning till bröllopet i sommar, men tror inte ja hittar något tråkigt nog.
Gick förbi mitt andra jobb på Restaurangen efter jobbet förut också och kollade läget hur det ser ut.
Och det är ju helt sjukt hur snyggt det är alltså. Och baren ska vi inte prata om. Riktigt snyggt!
Längtar tills jag får börja där i slutet av denna månad =D
Nu ska ja fixa mig lite käk innan det är dags att möta ett stor och hårigt sllskap som ja ska ha under resten av dagen =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: EmmaBritta

Vem ska gifta sig :D

<3

2011-05-21 @ 13:01:19
URL: http://theblackpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0