Torsdag den 31:e Mars 2011

Dagen börjar dra sig mott sitt slut =)
Spenderade dagem Med Tessan och Madde på stan, ikano och hemma hos Tessan.
Fyndade och köpte 3 par jeans läggins för 150kr. Tyckte det var helt ok =)
Köpte även ett par nya solglasögon som jag är super nöjd med. =)
Kollar just nu på Big Brother, ska sen hoppa in i en dusch sen ladda upp inför en körlektion i morgon bitti =)
Kvällen bjuder på lite alkohol, god mat och trevligt sällskap. Sen får vi se hur kvällen slutar =)


MINA 3 PAR SOM JAG KÖPT! =)


MINA NYA SOLGLASÖGON! DOM ÄR SVARTA INTE LILA =)


MINA NYA SKOR! =) ÄR AS NÖJD MED DOM =)


MIN NYA PLÅNBOK! =) AS FIN! =)


GJORDE NAGLAR IDAG MED =) FIINT =)


LITE GREJER FRÅN SEXPARTYT SOM JAG KÖPTE =)


PUSS Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0