Torsdag den 24:e Mars 2011

Ska snart åka iväg på möte i Collegium.
Veckan har sprungit iväg och det har inte blivit så mkt gjort som det kanske va tänkt. :P
Men nästa vecka då drar det igång ordentligt som sagt =) 
Ser fram emot helgen då det blir en hel del att göra. =) 
Lite kalas och olika besök av oliak slag sen avslutar jag helgen med en bio på söndag kväll med mycket trevligt sällskap =) Vet inte riktigt vilken film det blir än men antingen Änglagård eller Hur många lingon finns det i världen?
Nån utan dom blir det =) 
Igår träffade jag Johanna och Bästa Julia =) Det var ritkigt länge sen och det va skönt att se dom igen =)
Åkte sen på en arbetsintervju som jag får svar på senast lördag om jag får det. Vilket jag hoppas =)
Nae nu ska jag snart åka.

PUSS Elin*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0