Torsdag den 17:e Mars 2011

Okej... Blir jävligt sugen på en bartender utbildning på 3 veckor i Ayanapa eller vad det heter :P
Fan va härligt, få en HEL utbildning (har bara en halv) plus lära känns nytt folk och jag dessutom kommer utomlands för första gången. Sjukt udnerbart.
Man kanske ska kolla med dom lite mer så kanske det blir en resa i Juni-Juli =)
Veckan börjar dra mot sitt slut och jag har nästan gjort allt jag ska denna vecka.
Bara i morgon kvar =)
Snart ska jag gå en promenad med trevligt sällskap sen blire att invänta Big Brother om inget bättre inträffar =)
Skönt väder vi haft i veckan. =) Skulle tydligen komma snö i morgon. Då gömmer jag mig tills Maj månad. :P
Eller jag kan ta en liten tittut där i början av April för att fira min födelsedag som är om typ 3-4 veckor :P

PUSS Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0