Tisdag den 29:e Mars 2011

Fått höra att när jag väl söker en partner till mitt liv så kommer det inte vara speciellt svårt.
Den senaste tiden har jag fått höra hur vacker och fin jag är. Det får mig att må bra och bli glad =)
Alla underbara komentarer från alla fina människor på Facebook på mina bilder, och alla som säger det privat till mig. TACK! ni för in ljuset i mina dagar.  =) Lite komplimanger sitter ju aldrig fel =)

Skulle gjort halkan idag, åkte ner till Ingelas För körkort men det var bara att vända och åka hem igen.
Har alltid trott att halkan bara håller i 2 år men det var tydligen 5 år. Gött mos =)

Fick hem mitt besked igår om provsvaren för magen.
Jag har tydligen en bakterie i magen och måste äta 2 olika sorters antibiotikabehandlingar, plus då mina vanliga magtabletter. Va kul det är att behöva käka massa jävla medicin hela tiden.
Jag menar det var bara 5 månader sen som jag gick på en antibiotikabehandling för bilndtarmsinflammation.
Älskar mediciner... NOT!

har städat mitt rum idag, lagat mat, och nu väntar jag på leveransen av Sexpartyt sen ska jag hoppa in i en dusch sen invänta kvällen.

PUSS Elin*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0