Tisdag den 15:e Mars 2011

Underbara väder! Som det ser ut nu ska detta sköna väder hålla i sig hela veckan och det får vi verkligen hoppas på =)
Mötet i Mjölby igå gick kanon. Nu är det bara och vänta och se om dom hör av sig vilket vi hoppas på =)
Pluggandet går la sissodär, känns som att jag bara läser och läser, pluggar och pluggar mer det är inget som fastnar. Gör mig lite smått tokig men jag tänker inte ge upp. Jag ska fixa detta nu.
Och efter jag klarar körkortet är gymmet så ropar på mig och jag tänker bli riktigt snygger till sommaren ;)
En sak i taget, inte för mycket på en gång, då blir jag förvirrad :P
Kyckligen står i ugnen för första gången och vi får se hur det smakar =) förhoppningsvis gott haha :P


PUSS Elin*

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ska vi ta en lång promenad någon dag? :)

2011-03-15 @ 20:18:45
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: sundarii

Lina & jag pratade om dig idag (om att går så himla bra för dig!) och vi saknar dig faktiskt! Buhu!

2011-03-15 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0