Söndag den 6:e Mars 2011

Uj Uj Uj... Jag bara Älskar denna helg. Den här helgen kommer verkligen vara ett minne för livet.
Fredag blev lugn och skön.
Lördagen började med att jag Johanna och Madde skulle åka och fotografera oss.
hade hört ganska mycket dåligt om det där "modell för en dag"
Men vi kom dit vid 10 hugget och var därifrån runt halv 3 tiden.
Och på den tiden hade vi hunnit bli smikade vilket jag vart sjukt nöjd med alltså. Och hon som gjorde sminkningen på mig vart också riktigt nöjd :D Kul :D
Sen var det dags för fotografering, och eftersom vi var 3 st som skulle fotas så tog det ju sin lilla tid där inne.
Typ 1,5-2 timmar. kommer under tiden lägga ut bilderna så ni får se och ni kommer förstå varför jag blev nöjd :D
Iaf, sen efter fotograferingen skulle vi titta igenom alla bilder för att se vilka vi ville ha osv..
Så jag är riktigt nöjd faktiskt och tackar min Älskade vän Johanna Persson för att hon ville ta med mig. :D
Sen på kvällen blev det ju tjejkväll hemma hos mig med the ladies. =) Saknade Sara bara =(
Vi hade lite sexparty, grymt kul =) sen gick vi ut på krogen efter det. =)
Tack alla inblandade. <3
Nu blire lite tv och sen i morgon blire lite jobb sen ett besök på VC.
Uppdaterar mer i veckan.                               

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej och hå vilka fina brudar...hälsa till dem alla....;-)

Och vad kul att ni hade kul även utan mig i lördags.....men jag hade kul jag med...:-)

Ha det göttans och lycka till i nya lyan!

Kramar "mamma" EWA

2011-03-07 @ 08:25:31
Postat av: sundarii

Oj oj vilken het bild på er! :D

Jag har fått erbjudandet två gånger man har tackat nej varje gång :P Varför? För jag orkar inte. Haha.

2011-03-07 @ 10:16:53
Postat av: Elin

Ewa: Tack så mycket =) Det ska jag absolut göra =)

Hihi ja vi hade det jätte bra och bra att du också hade det =)

Tack så mycket =) KRAM



Sundarii: Hehe tack så mycket =)

Haha okej, jag tycker det var en sån grej alla borde prova på. En avcheckningsgrej på "saker att göra". =)

2011-03-07 @ 13:02:36
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0