Söndag den 27:e Mars 2011

I morgon är det ny vecka och det massor som ska göras.
Börjar veckan med en dubbel körlektion, ser fram emot det och känner mig peppad =)
Bara hoppas att jag finner lite motivation till den jävla teorin. Fan vad ja inte tycker om den.
Helgen har varit kanon =)
I fredgas var det fest för söta Mia som fyllde år. Riktigt trevligt, va hemma vid 4, lite smått seg var ja när ja vaknade på lördagen.
Sen spenderades lördagen med Anna och Malin på dagen på Gamla Linköping i Fenomenmagasinet.
Ni som inte vart där, åk dit. Skjut kul även för vuxna :P
Sen på kvällen åkte jag och Malin ner till stan och spelade biljard, slutade i 2-2. Så båda vann eller ingen :P
Söndagen idag har vart lugn och skön. Köpt skor, sen åkte jag och Malin med Sara lite överallt och handlade lite.
Köpte en ny vår/vind jacka, as skön =)
Sen på kvällen blev det bio med Svärdis och Rille, sen avslutades den med Big Brother hemma hos Sara och Chribbe =)
Tror ja fått med i stort sätt allt =)
Nu ska jag göra en uppgift sen sova =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var med där i lördags:)

2011-03-28 @ 01:51:08
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe okej =)

2011-03-28 @ 10:29:04
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0