Söndag den 13:e Mars 2011

Helgen har varit lugn och skön.
Körlektionen i torsdags gick kanon så nu har jag 10 lektioner inbokade, halkan bokad och nästa gång ska vi prata om tid för teori och uppkörning. Min lärare tycker jag är redo i Maj. Känns fantastiskt verkligen.
En av mina drömmar kommer inom kort gå i uppfyllelse och jag kommer vara så jävla stolt över mig själv sen när det väl är färdigt =)
I morgon åker jag till Mjölby för en informationsträff angående ett jobb.
Annars i veckan är det bara lite möten och skit som jag ska på. =)
Och en massa plugg förstårs ;)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Damn vad det går fint för dig! :D Livet dansar tillsammans med dig och du, körkortet kommer gå galant. Kram!



Snygg bild!

2011-03-13 @ 23:45:32
Postat av: Elin

Känns som att man kan börja känna sig glad igen =)

Tack så mycket =)



Kram

2011-03-14 @ 13:32:44
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0