Onsdag den 9:e Mars 2011

Nu vart jag sådär osäker igen över vad det var för datum haha :P
Fast det vart ju rätt iaf =)
Nu jävlar är både det ena och det andra igång känns det som.
Pluggar som ett as med den där jävla teorin, även att det inte fastnar så mycket.
Måste komma på ett bra sätt så det vill sitta kvar hos mig :P
I morgon tar jag en "testkörlektion" på Ingelas för att se hur många lektioner dom tror att jag behöver.
Sen efter det eller under tiden som jag kör så tar jag en intensivkurs.
Så går allt som det ska så har jag förhoppningsvis mitt körkort inom 2-3 månader.
Men tänker inte hoppas på för mycket eller tro för mycket på mig själv ifall jag blir osäker på nått.
Men att jag fixar det, det är jag säker på men vi får se hur lång tid det tar. =)
Elin Är Peppad! Ujja! :D
Det som gör att jag vill ha körkortet ännu mer är att när jag är färdig så har jag en bil som jag kan åka med =)
Nae nu har jag vart vaken i 36 timmar typ. Blir Big Brotcher klockan 22.00 sen sova!

Tycker ni om nya headern? Tack Fekke =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: Christer

Heja dig. Det är väl klart att du fixar körkortet. Att få saker att fastna är svårt. Det vet jag men det går om man bara anstränger sig vilket du gör. Heja heja. det här kommer att gå bra.

2011-03-09 @ 22:45:38
Postat av: sundarii

Kan inte säga det bättre än killen ovan (kommentaren, inte min man i sängen - HAHA!)

Du har livet på din sida så det kommer gå undan!

2011-03-09 @ 23:19:33
Postat av: sundarii

Glömde tillägga: din header är hur fin som helst! Enkel men så stilrent! :D

2011-03-09 @ 23:20:13
Postat av: EmmaBritta

Kan dä va min far som kommenterat hehe...

Heja Elin nu satan. ja jobbar o du fixar körkortet så du kan komma o hälsa på sen ;)

Sjukt fin header :D

Fekke kan då få till de helt perfekt :D



<3



2011-03-10 @ 18:59:08
URL: http://theblackpuma.blogg.se/
Postat av: Mia

Det kommer gå SKIT bra !! :D .. Öva öva o öva, de är de som gäller men kan hjälpa dig o skaffa till datorn med :).. De blir lite mer verkliget :D .. Har ingelas datorer där så sitt mycket där de är också jätte bra :)..



Hejja dig du kommer klara de :D .. <3

2011-03-10 @ 19:01:47
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack alla för peppningen! Behöver det verkligen! :D <3

2011-03-10 @ 20:13:14
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0