Onsdag den 30:e Mars 2011

Idag började dagen på världens bästa jävla sätt!
Fick ett samtal av att jag fick jobbet som jag var på Intervju på förra veckan.
En provanställning på 6 månader.
Hur jävla underbart är inte det?
Jag äntligen släppa det ena taget om hur det ska gå för mig, jag kan börja tänka på enf ramtid, jag kan se ett liv igen! Nae ni fattar inte vilket jävla glädjerus jag har inom mig. Helt sjukt!
Känns som att jag är den lyckligaste kvinnan på jorden just nu! =)

Annars har dagen bara rullat på, träffade en vän och hjälpte henne med slingor i håret.
Hoppas hon blev nöjd =) Kul att vi kunde umgås lite Neta =) Det händer ju itne så ofta =)
Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother sen chilla tills jag ska sova.
I morgon är det möte i Mjärdevi och på fredag är det körlektion plus en dejt med Tessan =)

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Hoppas du ens kunde sova pga glädjeruset! FY FAN VAD SKOJ! Seriöst Elin, livet dansar verkligen under dina fötter! :D Grattis gumman! ♥

2011-03-31 @ 10:53:48
Postat av: Elin

Haha aa ja kunde faktiskt det =)

hihi Tack så jätte mycket =)<3

2011-03-31 @ 21:54:20
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0