Måndag den 28:e Mars 2011

Körlektionen idag gick alla tiders =) Gick igenom lite regler, huvudled, bilpossion skyltar och lägen.
Känns jätte bra och nu taggar jag inför halkan i morgon klockan 12.00
I morgon kommer även grejerna från sexpartyt som var på tjejkvällen =)
Kommer inte ihåg vad jag beställde men tänkte lägga upp lite bilder om vad jag köpt sen =)
Ska även ringa jobbet från intervjun i morgon som inte hört av sig.
Nu kvällskvisten har Sara, Mia och Lina vart hos mig på lite mys kväll.
Vi käkade gott som jag bakat sen snacka vi lite skit och spelade yatzy, jag vann =)
Synd att inte Johanna kunde komma men vi skulle försöka ses snart iaf =)
Nu ska jag kolla klart på Big Brother sen chilla.

PUSS Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0