Måndag den 21:e Mars 2011

Ny vecka och nya möjligheter. Idag blåser det jävlar ute, lite smått tråkigt men bättre det än snö eller regn =)
Veckan har lite blanade saker att göra. Ska ringa lite samtal, gå på lite möten, vänta på lite samtal sen invänta helgen =)
Nästa vecka är det däremot lite andra saker planerade. Har körlektioner inbokade, halkan ska göras och samt en hel del plugg. Har tappat motivationen till att plugga. Får inte in nått i hvudet och jag blir nervös över att jag inte kommer klara detta. Som det känns nu så kommer jag inte göra det. Ingenting sätter sig i huvudet. Ska det va så jävla svårt?
Vet inte om jag ställer för stora krav på mig själv eller nått..
Ska prata med min körskolelärare nästa vecka om lite grejer.

PUSS Elin*

Kommentarer
Postat av: sundarii

Du får helt enkelt ha "klädplugg". Varje rätt så klär en sexig karl av sig ett plagg. Men frågan är var du hittar en sexig karl....



Hehe. Tåls ju att tänka på ^^

2011-03-21 @ 17:42:21
Postat av: Elin

haha sexiga karlar är inga problem. Har många på lager ;) Får ta och fixa en lösning på problemet =)

2011-03-21 @ 19:01:26
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0