Torsdag den 9:e juni 2011

Idag har jag, Johanna och Julia varit på stan och kollat läget =)<3
Och nu har jag äntligen hittat en klänning till bröllopet också. Så nu slipper ja tänka på det mer, skönt =)
Igår kom Söta Sara och Söta Edvin på besök också =) <3
Helgen består av jobb. Fredag, lördag och söndag. Som det känns nu så gör det mig inget faktiskt =)
Blir nog en sväng till krogen i morgon =)
Nu är det 19 dagar kvar till flytt! =D
Sitter och lyssnar på massa musik som man lyssnade på under moppe tiden. Hur sjukt är inte det?
Snacka om att ja saknar den tiden alltså! STÖRT!
Helt sjuka minnen som alltid kommer sitta mig nära! <3

JAG SAKNAR DIG!

PUSS Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0