Söndag den 26:e Juni 2011

Nu är det slut på helg igen och igår var det bröllop. Det var helt fantastiskt fint, hade gråten i ögonen hela tiden och det va inte långt ifrån att dom föll kan jag säga. Så tittade jag och Johanna på varann för en snabbis så ser vi att vi båda har ögonen fulla med tårar men vi höll dom inne. =) Tack så jätte mycket till Neta och Pekka för att jag fick komma till erat underbara bröllop. TACK! Kommer lägga upp lite bilder på bloggen sen, ska bara prata med herr och fru först och se så det är okej. =) Jag filmade även under vigseln men det lägger ja inte upp. =) Mitt första bröllop avklarat och det känns jätte bra. Allt va bra och fint! =D I morgon är det jobb sen fixa lite efter det. Ska ju ha en som ska gå brevid mig i morgon och på torsdag som jag ska lära upp för hon ska ta efter mig när jag slutar på torsdag. Hoppas hon sköter sig ;-) Fullspäckad vecka iaf, tisdag blir det att åka till restaurangen, onsdag möte sen till restaurangen, torsdag jobba sen packa allt inför flytten på fredag. =) Kommer bli riktigt skoj faktiskt. =) Nu ska jag vila min mage lite till sen sova. =) Tack alla inblandade för en underbar helg. =) PUSS Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0