Onsdag den 29:e Juni 2011

Idag har jag vart på möte och skrivit ut mig från Personalstrategerna eftersom jag börjar på Restaurangen snart =) Sen åkte jag in till stan och träffade Johanna och Julia =) <3 Hon är ju bara för jävla söt den där ungen alltså. Hon fick en sjömansklänning av mig idag =D
Satan va varmt det har vart dom här dagarna då, helt sjukt. Skönt att det kommer regn till helgen, men endå inte för ska ju flytta på fredag men hellre att det regnar än att det än sån här hetta värme ute när man ska bära och grejja =P
Igår träffade jag Sara och Finate Edvin =) Han blir bara större och större fina killen =) <3 I morgon ska jag arbeta mitt sista pass på Ullstämma, lovade att bjuda på bullar så får la göra det =D Kommer bli jätte tråkigt att inte arbeta där mera.
 Jag och Anna fick våra papper idag så nu får ja köra bil med henne! Detta kommer bli skoj som fan =D Nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk och ska packa lite senare så ja slipper göra allt i morgon =D Nycklarna hämtas klockan 12.00 =D Ska ta massa kort på lägenheten och lägga ut också =D

PUSS Elin*



EN BILD PÅ MIG OCH MIA FRÅN FÖRRA SOMMAREN! <3 =)

Kommentarer
Postat av: emma

:D

Haha den bilden ä så satans bra fotografen kan visst ta bilder trots allt :P <3

2011-07-03 @ 01:16:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0