Onsdag den 22:e Juni 2011

Mobilbloggar lite påväg till jobbet. Nu är det 9 dagar kvar till flytt. För några veckor sen tyckte jag det va jätte långt kvar men nu är det fan inte det. Kommer bli skönt att få eget boende med Anna. Och vi har pratat om det jätte mycket så detta kommer vi fixa kanon! =) Ikväll ska jag och Anna på handledarutbildning och efter det får jag köra bil med Anna. Kommer bli skoj som fan. =) På lördag är det dags för bröllop. Jag börjar bli lite nervös faktiskt men jag ser fram emot det as mycket. =) Men vad ska man ha för frisyr? Rockabilly? Eller bara vanligt? Hjälp mig! I måndags va jag ute med mina nya kollegor på Restaurangen jag ska börja på. Vi hade öl/wiskey provning först, gick ju sådär för min del eftersom jag inte dricker något av det. Haha. =P Sen iaf trodde ja att vi bara skulle snacka och lite men det vart ju middag och så han vi va på 4 olika krogar också. Inte illa. =) Nu ser jag fram emot att få börja där ännu mer men jag är lite nervös för ni anar inte hur många olika sorter av ALLT det finns. Helt sjukt! Gäller att plugga på det där kan ja säga. =) Men man kan inte kunna allt på en gång som min chef så fint sa. =) Mina kollegor verkar jätte bra. Så detta kommer gå hur bra som helst! =) Nu ska jag jobba sen hem och duscha sen blir det utbildning. =) PUSS Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0