Torsdag den 28:e Juli 2011

Sådär ja. Nu är man på banan igen efter kvällens pass på jobbet =)
Gick jätte bra tyckte jag och det var bra med folk =)
Kör i morgon och på lördag också, NIICE =D
Det var en gäst på jobbet förut som frågade mig: Sa du TRÄLIGT? JAG: HAHA ja de sa jag faktiskt =P
HAN: Haha ja de är nog ingen som säger emot att du är östgöte iaf. Sen skrattade vi båda åt det =P
På lördag kommer min bror och hans frunntimmer och äter på Restaurangen, ska bli kul att få servera honom riktigt god mat och låta honom njuta av en god öl! =D <3
Idag fyller Dennis Sandberg år, Grattis till honom =)
Igår fyllde Lucas 6 år, satan vad fort tiden går och när ja träffade honom här om dagen så tyckte han hade blivit 3 meter hög haha =P Han växer på längden som faan, fasters fining =) Saknar dig ska du veta, och din syster också<3
Jag längtar lite till onsdag nästa vecka då det är Skänninge Marken på dagen sen på kvällen är det Vadstena som gäller =D Ska kolla på lite nya Marilyn Monroe grejer till hemmet =D Tror Anna kommer bli galen på mig snart =D
Nae nu skriker sängen efter mig så bäst att jag går dit.

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygging dååråå!! <3

2011-07-29 @ 07:39:33
URL: http://onelife.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tack snyggingen själv ;-) <3

2011-07-29 @ 14:24:37
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0