Söndag den 24:e Juli 2011

Sitter hemma hos päronen, dom ska bjuda på mat idag så jag var snäll och kom hit hehe =)
Passar även på att mysa med min bebis Lillefot! =D
Igår blev det soffhäng hela kvällen med Anna. Mycket skönt att bara ta det lugnt faktiskt.
Vi kollade på Sällskapsresan 1 och 2 sen glodde vi på Vingar Av Glas, snacka LÄNGE sen man såg den alltså =P
Hittade även en annan film som heter Sherdil, vet att många "häst tjejer" vet vad ja pratar om och säkert många andra, den är ju också riktigt bra. Blir nog att gå hem och se den efter maten samt plugga lite Teori =)
Skulle träffat Fina Mia i morgon igentligen men ja måste verkligen plugga så vi får tyvärr skjuta upp det =(
Nae nu ska jag gå och se om mor min behöver hjälp med maten =)
Hoppas alla haft en bra helg trotts ovädret.

PUSS Elin*


Första kvällen när han blev hämtad! 8:e Augusti blir bebis 3 år redan <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja de får vi ta en annan dag :) förstår att di måste plugga på teorin o skönt att göra de nu när du är ledig o har lite energi :) . <3

2011-07-24 @ 15:53:43
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0