Onsdag den 20:e? Juli 2011

Jag tror de är den 20:e idag iaf. =P Allting flyter på känns det som. Pengarna rullar in ( fast man får slita för dom), arbetet är kul som fan, allt med lägenheten funkar bra. Jag jobbar ju från 15.00-00.00 så jag hinner inte njuta av lägenheten mer än att sova i den men va gör det? Ibland trivs jag bättre på jobbet än hemma. =) Är ledig fredag, lördag och söndag. Se va man hittar på då. Fixade lite smått i lägenheten i måndags i mitt rum. Fick upp lite speglar osv. Mycket fint. =) Får se om det blir någon inflyttningsferre sen. Min kära bror Rille fyllde i torsdags och de va fest för honom i fredags. Mycket skratt vart det kan ja säga när han tog på sig sin "mans bikini" =P Riktigt skoj. =) ni som inte va där missades något kan ja lova. =D Nae nu ska jag fixa lite innan det är dags för att åka till jobbet igen. =) PUSS Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0