Måndag den 25:e Juli 2011

Nya vecka nya möjligheter eller vad säger man?
Idag har det varit varmt och skönt ute. Tur att det fläktar lite granna =)
Vi svenskar är då aldrig nöjda med vädret =P
Har hållt på hemma idag. Städat, diskat, tvättat och satt upp lite tavlor på väggarna.
Får se vad sambon tycker när hon kommer hem sen efter sitt arbetspass.
Har även pluggat teori mellan varven och ska läsa lite till senare =)
Konstigt att man orkar hålla på när det är varmt ute men de är la bra de kanske? =P
Det är ju inga ansträngda saker man gör direkt =D
I morgon ska jag träffa familjen Persson/Sandberg<3 sen på kvällen har jag är kund som jag ska åka till.
Se om jag hinner träffa Sara och Edvin<3 på onsdag för sen är det jobb torsdag, fredag och lördag. Men sen är man ledig söndag-torsdag igen och kör fredag, lördag och söndag. Ja tror det iaf, måste kolla schemat sen =P
Nån som har The Sims3 på skiva och låna mig? Är skit sugen på de spelet =D


PUSS Elin*

Kommentarer
Postat av: sundarii

Tyvärr så har jag inte spelet, har aldrig testat det. Men det var inte det jag ville. Haha.



"Får se vad sambon tycker när hon kommer hem sen efter sitt arbetspass." och mitt leende blev brett när orden dansade framför mig och frågan lyder då: Hade du ens någon aning om du skulle bli sambo med en kvinna? :) "Flyt med i floden och floden ska föra dig till din paradis", och din flod har fört dig till ditt :)



2011-07-26 @ 00:15:36
Postat av: Elin

Haha nae det hade jag faktiskt inte =P

Jag har varit sambo innan med mitt ex så jag har provat på att vara sambo med båda könen.

Men som tur är så jobbar jag och Anna som vi gör så vi inte ska hinna tröttna på vandra ;-)

Men jag kan ju inte bo med henne hela livet heller så nån gång kommer vi att skilja oss ;-)

(Låter som att vi vart gifta i 10 år) Haha =P

2011-07-26 @ 01:23:27
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Om 50 år så sitter ni där och nöter ut varandra och gnäller om att råkat blanda ihop era tandprotester och klagar på frisörens senaste misstag - spolat upp håret alldeles för mycket - och samtidigt undrat vart livet tog vägen. Tira? Hon står uppstoppad i vardagsrummet med sina långa tuttar.

2011-07-26 @ 14:44:52
Postat av: Elin

Haha =P Jag lovar att det händer inte!

2011-07-26 @ 16:41:55
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0