Lördag den 2:e Juli 2011

Har nog inte hunnit koppla av riktigt än efter dagen igår och idag.
Igår gick iaf lasset för mig och Anna till våran lägenhet.
Än så länge så känns det bra och ja hoppas att det kommer göra det fram över också.
Vi har fått hit alla möbler nu iaf så nu är det bara allt små fix som ska fixas och göras.
Kommer nog bli bra när allt är på sin plats. =)
Ska ta massa foton sen och lägga upp också när allt är så gott som färdigt =)

Har du inga egna vänner? Verkar inte så iaf. Förstår inte riktigt vad du håller på med, kan inte du bara lämna mig och mina nära ifred? På tal om dig så såg jag en Älg förut. HAHA =P

Nae nu ska jag fixa lite till och fixa lite till innan det är dags för sömn för denna natt.
Måste hinna med att fixa med bilder från bröllopet också. =)

PUSS Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0