Fredag den 22:e Juli 2011

Nu är man ledig i en vecka, ska bli ganska skönt faktiskt. Känner mig så osocial när jag jobbar som jag gör. De är liksom bara att åka och jobba, komma hem och käka och göra sig klar för sängen, sen måste man ju sova några timmar för att orka med passet dagen efter så när man vaknar är det bara att göra sig färdig för work! Men som sagt, nu är jag ledig en vecka så ja kan hinna träffa mina vänner lite =) Har iaf bestämt med Johanna och det är verkligen ett måste! Tror inte vi har setts på 2 veckor och de är SKANDAL! Familjen kommer ju hem på söndag från Öland så det blir massa mys nästa vecka =)
Fy satan vilket åskväder det var igår, inget skoj alls men jag lyckades hålla mig något lugn iaf =)
Vi får se vad helgen erbjuder för skojsigheter, nu blire fix och trix =D

PUSS Elin*


Gammal men underbar bild! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0